De vrijdag, - Reisverslag uit Windsor, Canada van FalcoClaudia - WaarBenJij.nu De vrijdag, - Reisverslag uit Windsor, Canada van FalcoClaudia - WaarBenJij.nu

De vrijdag,

Door: Falco

14 September 2019 | Canada, Windsor

Goedemorgen,

Vanmorgen lekker gezwommen met ze alle. Smorgens de auto ingestapt om even te gaan winkelen, we vertelde de familie dat we naar de wallmart waren geweest, nou, dan moeten jullie even naar Costco’s, dan weet je niet wat je ziet. Nou inderdaad, een soort makro, maar dan nog even 5x zo groot. Wat een volk, gigantisch. Verder zijn we nog even wat wezen shoppen in wat winkels gelegen naast de costco.

Ff 12 uur bij randy, waar iedereen vrienden/familie zich verzamelde voor de grote lunch. Ff 3 uur werden de jongeren onder ons en claudia en ik gebracht naar een plaatselijke bierbrouwerij in downtown windsor. Daar ong 1,5 uur gebleven, om daarna lopend naar de overkant te gaan, waar de whiskeybrouwerij stond. Daar kregen we een proeverij en een tour door de fabriek heen.

We werden opgehaald door een grote schoolbus, die ons bracht naar Laura’s huis, waar we met ze alle pizza gegeten hebben(laura’s vader heeft een pizzatent)

Rond een uur of 8/9 teruggereden naar randy, waar onze auto stond om weer terug te gaan richting het hotel.

Morgen een mooie dag, want dan is het zover, de bruiloft!

Groetjes

Falco