Camping on the battenkill - Reisverslag uit Arlington, Verenigde Staten van FalcoClaudia - WaarBenJij.nu Camping on the battenkill - Reisverslag uit Arlington, Verenigde Staten van FalcoClaudia - WaarBenJij.nu

Camping on the battenkill

Door: Falco

23 September 2019 | Verenigde Staten, Arlington

Dag 2 in Amerika,

Vandaag gaan we echt een heel stuk rijden, vanaf cornwall helemaal richting de staat vermont, want we willen toch richting new york city!

De route gaf aan, 4 uur rijden. We hebben van alles gezien, van bergen, tot meren, tot flinke dalingen, gelukkig bleef de camper ze best doen.

We zijn langs het complex gereden waar het canadees olympisch team oefend, met prive bobslee baan en skischansen.

Ook onderweg in Vermont zijn we 2x een echte wietplantage tegengekomen. Echt een hele boel, een veld vol toppen!

Maar vermont staat inderdaad op bekend om zijn heuvels en bergen, daar had ik me flink op verkeken, daar is namelijk veel tijd in gegaan. Volgende keer toch maar de grote weg nemen ipv binnendoor. Ohja ook hebben we we wat boodschappen gedaan, bij de Aldi. Jaja de aldi, vind je overal, haha.

We zijn aangekomen bij de camping on the battenkill, weer pal naast een beekje, heerlijk. Claudia heeft lekkere wraps gemaakt en ik steek alvast het vuurtje aan. We zijn beide aardig verrot van het rijden. Morgen gaan we richting new york city. Ongeveer een uur voor new york blijven we 2 dagen op deze camping, want we gaan overmorgen met de trein richting new york, want we willen/ en mogen de camper niet meenemen naar de grote stad.

Groetjes

• 23 September 2019 - 07:12

Annemieke En Rob:

Zo dat was dus een zware dag. Nu lekker even bijkomen . Op alweer een mooi plekje kus ook van papa en mij

• 23 September 2019 - 12:29

Zus:

Zo gaaf hoor ja new York helemaal leuk. Hopelijk is het een mooie camping ander te veel herrie en rommel. Het is idd makkelijker om met de trein t gaan alles is daar niet berekent op een grote camper. Geniet van de mooie stad. Groetjes van ons